SEPETİM

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.

Sıkça Sorulan Sorular


1- Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi gün içerisinde saat 15:00’dan önce Kredi kartı ile tamamladığınız siparişleriniz 48 saat içinde kargoya verilir. 

2- Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişlerinizi tamamladığınızda ürünleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Siparişler kargoya verildikten sonra takibi müşterilerimize aittir. Teslim alınmayan siparişler mağazamıza geri dönecektir. Teslim alınmayan siparişler için ikinci kez kargo yapılmamaktadır. İade işlemi yapılmaktadır. Kargo firmasının takip linki aşağıdaki gibidir;

Yurtiçi Kargo - http://www.yurticikargo.com/bilgi-servisleri/sayfalar/kargom-nerede.aspx

3- Kargo Ücretli mi?

www.ozbaris.com'da kargo ücretlidir. 

4- Kapıda ödemeniz var mı?

Kapıda ödeme uygulamamız bulunmamaktadır. Siparişlerinizi Kredi Kartı ile yapabilirsiniz.

5- Telefondan sipariş verebilir miyiz?

Telefondan sipariş alınmamaktadır. Siparişlerinizi sistem üzerinden oluşturmanız gereklidir. Güvenlik sebebi ile bu şekilde işlem yapılmamaktadır.

6- Mağazanız var mı? Mağazanızı ziyaret edebilir miyiz?

Mağazamız bulunmamaktadır

7- Kargom nereden gönderilmektedir?

Pendik/İSTANBUL

8-Alışveriş yapabilmem için üye olmak zorunda mıyım?

Alışveriş yapabilmeniz için üyelik zorunlu değildir. Üyeliksiz Alışveriş seçeneğimiz mevcuttur. Üyeliksiz olarak verilen siparişlerin takibini sitemiz üzerinden değil sadece alışverişiniz sırasında bildirdiğiniz mail adresiniz üzerinden takip edebilirsiniz. Konuyla ilgili herhangi bir sorunuz olduğunda müşteri destek hattımızdan bilgi alabilirsiniz. Üyeliksiz olarak tamamlanan alışverişler, alışverişinizden sonra açtığınız üye hesabına taşınamamaktadır. Üye olduktan sonra hesabınız üzerinden vereceğiniz siparişler bu hesapta görüntülenebilir.

9-Whatsapp hattınız var mı ?

Whatsapp hattımız bulunmamaktadır.

10- Ürünü beğenmedim nasıl iade edebilirim?

İade etmek istediğiniz ürünleri 14 iş günü içerisinde iade edebilirsiniz. Konuyla ilgili olarak müşteri ilişkileri departmanımıza önce bilgi veriniz daha sonra iade etmek istediğiniz ürünü faturası ile birlikte "Ankara Caddesi No.286/1 Şeyhli 34906 (Gedik Lisesi Karşısı) Pendik/İSTANBUL” adresine Yurtiçi Kargo ile gönderici ödemeli olarak göndermeniz yeterlidir. Ürün ücreti siparişinizi oluşturduğunuz ödeme şekliyle aynı şekilde size iade edilecektir. (Havale/Kredi Kartı) İade için ürünlerin kullanılmamış olması yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmemesi gerekmektedir.

11- Ürünü başka bir ürünle değiştirmek istiyorum nasıl bir yol izleyebilirim?

Başka bir ürün ile değiştirmek mümkün değildir. Satın almış olduğunuz ürününün iadesi gerçekleştikten sonra bir başka ürün alabilirsiniz.

12- Ücret iadesi ne zaman yapılır?

İade için gönderdiğiniz ürünlerin ücreti siparişinizi oluşturduğunuz ödeme şekliyle aynı şekilde 14 iş günü içerisinde iade edilecektir.