Genel Bilgiler
Açıklama
Ön ve arka akslarda süspansiyon açısı modifikasyonu
Ön ve arka akslarda ayak açısı modifikasyonu
Ön ve arka akslarda kamber açısı modifikasyonu
Kaster açısı modifikasyonu, beşik ayarı, direksiyon rafı modifikasyonu
Tüm süspansiyon bileşenleri görünür ve kolayca ayarlanabilir
Tekerlekler ve lastikler ayrıca sipariş edilmelidir!
Teknik özellikler ve fonksiyonlar
Ana Fonksiyonlar:
Rot ayarı eğitim standı, McPherson tipi bir ön süspansiyon ve çok bağlantılı arka süspansiyondan oluşur.
McPherson tipi ön süspansiyon, aşağıdakilere izin veren 8 ayar noktasına sahiptir:
Kamber, direksiyon ekseni eğimi (SAI) ve kaster açılarını, amortisör üst bağlantısını kaydırarak ayarlamak için.
Kamberi 2 noktada ayarlamak için.
Ön koldaki ön eksantrik cıvatayı çevirerek kamber, kaster ve SAI açılarını ayarlamak için.
Ön koldaki arka eksantrik cıvatayı çevirerek kaster açısını ayarlayın. Ön ve arka eksantrik cıvataları çevirerek kamberi ayarlamak mümkündür.
Ayak parmağını direksiyon rotu ile ayarlamak için.
Ön koldaki sökülmüş alt bağlantıyla tekerleği kaydırarak kamber açısını ayarlayın. Direksiyon ekseni eğimi de değişiyor.
Kaster açısı ve otomobil tabanı, alt şasi gevşetilerek ve uzunluk boyunca kaydırılarak ayarlanabilir. Aracın Kamber açısı ve direksiyon ekseni (SAI), alt şasiyi yana kaydırarak ayarlanabilir.
Direksiyon simidi kilit cıvatası, direksiyon simidini sabit bir konumda tutmak için direksiyon simidinin ve direksiyon kolonunun yakalanmasına olanak tanır.
Arka çoklu bağlantılı süspansiyon, aşağıdakileri sağlayan 3 ayar noktasına sahiptir:
1) Alt çubuğu ayarlayarak Toe açılarını (hizalama) ayarlamak için;
2) Üst seviyedeki eksantrik civataları ayarlayarak kamber açılarını (hizalama) ayarlamak için;
3) Arka süspansiyonun ön çubuğunu ayarlayarak tekerleğin uzunlamasına konumunu (dingil mesafesi) ayarlamak için;
Teşhis ve Ölçüm
* SÜSPANSİYON GEOMETRİSİ AYARI İÇİN TEKERLEK AYARLAYICISI İLE BU ÖLÇÜM VE AYARLARI GÖSTERMEK MÜMKÜNDÜR:
Dingil mesafesi mesafeleri ve köşegenler
Birbirine göre eksen kayması
Fırçalama yarıçapı
Teker izi
Direksiyon ekseni eğimi (SAI)
Basamak genişliği
dingil mesafesi uzunluğu
Ön ve arka aks tekerlek seti geri
Sürüş yüksekliği (sıfır sürüş yüksekliği)
Orta hat konumu
Çekiş hattı çalışması, itme açısı
Toe fark açısı
Dönüş yarıçapı (yuvarlanma yarıçapı)
Diğer
* WHEEL ALIGNER YAZILIMI OLANAKLARINA BAĞLIDIR
Rot ayar eğitim standı, tüm rot ayarlayıcı türlerini ve teknolojilerini kullanarak süspansiyon açılarının gösterimini yapmak için tasarlanmıştır:
3D Teknolojili Rot Ayarlayıcı
CCD Teknolojili Rot Ayarlayıcı
Mekanik Rot Aligner (cetveller, halatlar, lazerler vb.)
En iyi ve en uygun rot ayar cihazı 3D teknolojisine sahip olandır.
Eğitim standı konstrüksiyonunun açık yapısı, her yönden çeşitli ölçümlerin görülmesine ve gerçekleştirilmesine olanak sağladığından, eğitim ve tanıtım için araba asansörü gerekli değildir.
Diğer
JANTLAR VE LASTİKLER AYRI SİPARİŞ VERİLMELİDİR!
Tekerlek hizalama eğitim standı, saklama ve taşıma için minimum yer kaplayacak şekilde kolayca katlanıp yerleştirilebilir
Ön aks hidrolik frenlere sahiptir
Arka aks tekerlekleri kilitleme cıvataları ile bloke edilebilir
Boyutlar yakl. (YxBxG): Tamamen yayılmış taban 110 x 310 x 170 / Katlanmış durumda 110x 165 x 170 (Tekerlekli ayaklı sehpa) / Katlanmış katlanmış 165 x 110 x 170 (Dik sehpa)
Net ağırlık yaklaşık: 195 Kg
AB'de üretilmiştir
CE belgesi
Teknik ve mesleki otomotiv eğitimi ve öğretimi için donatım.