‹  Geri

Ürün Fotoğrafları

Genel Bilgiler


Açıklama

• Tamamen işlevsel sistem
• OBD 16 kutuplu teşhis soketi üzerinden teşhis
• Sistem bileşenlerini ve devrelerini ölçmek için açık kontaklar
• Arıza kodu simülasyonları

Tamamen işlevsel motor kontrol sistemi, hareketli bir alüminyum çerçeveye monte edilmiştir. Bu eğitim aracı, teknik öğrencilerin MOTRONIC MED 7.5.10 direkt benzin enjeksiyonu (FSI) sistemini anlamalarına yardımcı olmak için özel olarak tasarlanmıştır. Eğitimsel eğitim panosu, Audi/VW OEM bileşenlerine dayanmaktadır. Entegre motor kontrol sistemi, doğrudan yakıt enjeksiyonu/ateşleme sisteminin farklı çalışma modlarını gösterir.

Eğitim panosu simülatörü, öğrencilerin motor kontrol sisteminin yapısını öğrenmelerine, bileşenlerini ve çalışma modlarını incelemelerine, çeşitli ölçümler, testler ve diğer teşhis prosedürlerini gerçekleştirmelerine olanak tanıyan harika bir eğitim aracıdır. Teknik ve mesleki otomotiv eğitimi ve öğretimi için kullanılır.

TEKNİK ÖZELLİKLER VE FONKSİYONLAR

Doğrudan benzin enjeksiyonlu (FSI) entegre motor kontrol sistemi;
Yakıt besleme sisteminin işleyişinin, enjekte edilen yakıt miktarının, püskürtme deseni kalitesinin, yakıt pompasının düşük yakıt basıncının izlenmesi;
Alçak basınçlı yakıt pompası, çalışmasının görülmesini sağlayan şeffaf bir tankın içine yerleştirilmiştir;

Ayarlanabilir hava akış hızı simülatörü, kütle - hava akış ölçer ve hava sıcaklık sensörünün işlevini gösterir;
Bujilerin görünür çalışma süreci;
Yüksek gerilim ölçümlerine kolay erişim;
Motor krank mili hızının manuel olarak ayarlanması;
Entegre simülatörler, her bir sistem bileşeninin parametrelerinde değişiklik yapılmasına izin verir:

  • Lambda prob sinyali simülasyonu;
  • Motor çalışma sıcaklığı simülasyonu;
  • NOx sensörü parametre simülasyonu;
  • Egzoz gazı sıcaklık sensörü simülasyonu;
  • Emme manifoldu basınç sensörü simülasyonu;

Eğitim panosu, doğrudan benzin enjeksiyon sisteminin (FSI) eksiksiz bir elektrik bağlantı şemasına sahiptir;
Sistem arıza kodlarının ölçümleri ve simülasyonu için yerleşik fiş atlama kablolarına sahip elektrik kablo şeması;
Her sistem bileşeninin değişen çalışma modunu izleme yeteneği;
Banana fiş atlama tellerini ayırarak 20'den fazla sistem arızasını simüle etme yeteneği;
Entegre TFT voltmetre, elektronik sistem bileşeninin voltajını gösterir:

  • G212 Egzoz gazı devridaim potansiyometresi;
  • G70 Hava-kütle akış ölçer;
  • G185 Gaz pedalı konum sensörü I;
  • G79 Gaz pedalı konum sensörü II;
  • G336 Emme manifoldu kapağı potansiyometresi;
  • G247 Yakıt basınç sensörü;
  • G187 Gaz kelebeği potansiyometresi I;
  • G188 Gaz kelebeği potansiyometresi II;
  • G71 Emme manifoldu basınç sensörü;
  • G62 Motor çalışma sıcaklığı sensörü;
  • G83 Soğutucu sıcaklık sensörü;
  • G235 Egzoz gazı sıcaklık sensörü;
  • Emme manifoldu kanadı düzenlemesi ( vakum pompası gereklidir; isteğe bağlı );

Teşhis ve ölçüm

OSİLOSKOP/MULTİMETRE

Banana konnektöre bağlanarak sistemin parametreleri ölçülür;
Her sistem bileşeninin (sensör veya aktüatör gibi) elektrik sinyali parametrelerini ölçebilme;
Ateşleme sisteminin yüksek gerilim devresini ölçebilme;

KONTROL ÜNİTESİ TEŞHİSİ

OBD 16 pimli teşhis konnektörü ile teşhis
Elektronik kontrol ünitesi (ECU) tanımlama
Hata kodlarını okuma/silme
İşletim sistemi parametrelerini görüntüleme (canlı veriler)
Aktüatörleri etkinleştirme (kontrol ünitesine bağlıdır)
Gaz kelebeği adaptasyonu
Kontrol ünitesi kodlaması/konfigürasyonu

DİĞER

Standın kapalı bir yapısı vardır – dahili kablolar görünmez
Güç kaynağı: 220V
Boyutlar yakl. (YxBxG): 1820x1360x500 mm
Net ağırlık yaklaşık: 105 Kg
Made in EU
CE sertifikası